Способи доставки:
- Укрпошта:
Укрпошта Стандарт
*у відділення
- 30 ₴ - до 15 кг, не більше 70 см
- 70 ₴ - від 15 кг
* кур'єром - від 60 ₴
(Термін доставки 4-5 днів)
Укрпошта Експрес
* у відділення - від 40 ₴
* кур'єром - від 70 ₴
(Термін доставки 3-4 дні)
- Нова Пошта:
від 50 ₴
* у поштомат - від 50 ₴
* у відділення - від 50 ₴
(Термін доставки 1-2 дні)
- Доставка кур’єром “Нова пошта”:
Доставка кур’єром по всій Україні від 85 ₴
(Термін доставки 1-2 дні)
- Самовивіз:
В нашій точці видачі (склад) за адресою: 45407 Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Левка Лук'яненка 15
Способи оплати:
- Оплата при отриманні
- Оплата за реквізитами
Оплата на р/р ФОП
Оплатити товари Ви можете в касі будь-якого відділення банку, терміналі, банкоматі або в системі інтернет-банкінгу методом поповнення рахунку за реквізитами.
Реквізити для оплати:
Одержувач ФОП Бадзюнь Лілія Любомирівна
Рахунок отримувача (IBAN): UA573220010000026005330018698
РНОКПП/ЄДРПОУ: 2759604144
Призначення платежу
У призначені платежу вказуйте номер замовлення.
- Готівкою
В нашій точці видачі (склад) за адресою: 45407 Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Левка Лук'яненка 15
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
Гарантія:
Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:
- випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення чи використання;
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги у мережі;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
- пошкодження або ненормальне функціонування виробу, викликане використанням нестандартних та неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
- наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами;
- відсутність заводської коробки, пакування та комплектуючих.
У всіх інших випадках Клієнт може зв’язатися з нашим менеджером за номером (098) 024 40 28 повідомити про несправність придбаного товару, та запросити гарантійне обслуговування або ж заміну товару.
Гарантійне повернення здійснюється за рахунок продавця, будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці за адресою 45407 Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Левка Лук'яненка 15.
Підтвердження гарантійного випадку відбувається шляхом телефнного дзвінка нашого менеджера до Клієнта у перші 24 години після отримання та огляду товару.
Гарантійне обслуговування, ремонт відбувається у термін до 21 календарного дня. У разі якщо товар не підлягає ремонту, а випадок є гарантійним відбувається заміна товару на новий протягом 24 годин після підтвердження не можливості проведення ремонту.
У випадку негарантійного обслуговування, ремонт проводиться за попередньою згодою Клієнта, а оплата проводиться двома способами:
- повернення коштів через післяплату транспортної компанії;
- готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Повернення товару у не гарантійному випадку до Клієнта здійснюється за рахунок покупця, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці за адресою 45407 Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Левка Лук'яненка 15.