Способи доставки:

  • Укрпошта:

Укрпошта Стандарт

*у відділення

- 30 ₴ - до 15 кг, не більше 70 см 

- 70 ₴ - від 15 кг

* кур'єром - від 60 ₴

(Термін доставки 4-5 днів)

Укрпошта Експрес

* у відділення - від 40 ₴

* кур'єром - від 70 ₴

(Термін доставки 3-4 дні)

  • Нова Пошта:

від 50 ₴

* у поштомат - від 50 ₴

* у відділення - від 50 ₴

(Термін доставки 1-2 дні)

  • Доставка кур’єром “Нова пошта”:

Доставка кур’єром по всій Україні від 85 ₴

(Термін доставки 1-2 дні)

  • Самовивіз:

В нашій точці видачі (склад) за адресою: 45407 Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Левка Лук'яненка 15

 

Способи оплати:

  • Оплата при отриманні
  • Оплата за реквізитами

Оплата на р/р ФОП

Оплатити товари Ви можете в касі будь-якого відділення банку, терміналі, банкоматі або в системі інтернет-банкінгу методом поповнення рахунку за реквізитами.

Реквізити для оплати:

Одержувач ФОП Бадзюнь Лілія Любомирівна

Рахунок отримувача (IBAN): UA573220010000026005330018698

РНОКПП/ЄДРПОУ: 2759604144

Призначення платежу

У призначені платежу вказуйте номер замовлення.

  • Готівкою

В нашій точці видачі (склад) за адресою: 45407 Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Левка Лук'яненка 15

  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay

 

Гарантія:

Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення чи використання;
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, викликане використанням нестандартних та неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
  • наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами;
  • відсутність заводської коробки, пакування та комплектуючих.

У всіх інших випадках Клієнт може зв’язатися з нашим менеджером за номером (098) 024 40 28 повідомити про несправність придбаного товару, та запросити гарантійне обслуговування або ж заміну товару.

Гарантійне повернення здійснюється за рахунок продавця, будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці за адресою 45407 Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Левка Лук'яненка 15.

Підтвердження гарантійного випадку відбувається шляхом телефнного дзвінка нашого менеджера до Клієнта у перші 24 години після отримання та огляду товару.

Гарантійне обслуговування, ремонт відбувається у термін до 21 календарного дня. У разі якщо товар не підлягає ремонту, а випадок є гарантійним відбувається заміна товару на новий протягом 24 годин після підтвердження не можливості проведення ремонту.

У випадку негарантійного обслуговування, ремонт проводиться за попередньою згодою Клієнта, а оплата проводиться двома способами:

  • повернення коштів через післяплату транспортної компанії;
  • готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.

Повернення товару у не гарантійному випадку до Клієнта здійснюється за рахунок покупця, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці за адресою 45407 Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Левка Лук'яненка 15.